۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳
استانداری تهران

دیدار اعضای شورای اسلامی با مسئولین فرهنگی و ورزشی شهرستان پاکدشت

آنچه در این مقاله خواهید خواند

این جلسه با حضور آقایان خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ،کرمانشاهی نخبه ورزشی و رئیس تربیت بدنی شهرداری پاکدشت ، انگیزه معاونت ورزشی شهرداری فرون آباد ، یوسفی رئیس تربیت بدنی شهرداری فرون آباد، مولایی معاونت ورزشی شهرداری پاکدشت و فعال اجتماعی ،و آمری مسئول تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان پاکدشت در این جلسه در خصوص هفته شورا ها و فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان و افتتاح مجموعه هایی در زمینه ورزشی و فرهنگی و ترویج فعالیت های ورزشی برای سنین جوان ،نوجوان و نونهال گفتگو شد .

کرمانشاهی اظهار داشت :لازمه هر شهرستان است که برای پیشرفت شهرستان از جوانان در زمینه های ورزشی در رشته های متنوع از جمله : فوتبال ، کشتی و تنیس و… بهرمند شوند و زمین فوتبال و سالن های ورزشی در اختیار جوانان به جهت فعالیت قرار دهند.

در ادامه آقای خادمی در زمینه خدماتدهی به شهروندان ( جوانان،نوجوانان ،نونهالان) موافقت خود را جهت همکاری لازم اعلام کردند.

در ادامه معاونین ورزشی شهرداری ها اعلام همکاری در خصوص پیشنهادات مطرح شده را کردند و از مشکلات زمین های ورزشی و کمبود امکانات ورزشی در شهر های خود خبر دادند و خواستار پیگیری و بهبود اوضاع وسایل و مکان های ورزشی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *